دانلود نرم افزار آنلاین استودیو (نرم افزار اجرای کارگاه های آنلاین و برگزاری غیر حضوری کنگره)

ابتدا نرم افزار اجرای برنامه را دانلود نمایید. لینک دانلود ورژن 1.2
قبل از بارگزاری نرم افزار، از غیر فعال بودن آنتی ویروس خود اطمینان حاصل نمایید.
سیستم عامل اجرایی میبایست ویندوز 8 به بالا باشد.
پس از دریافت نرم افزار با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد نرم افزار شوید.
لازم به ذکر است، اجرای تمامی مراحل نرم افزار نیازمند اتصال به اینترنت است.
یک بار دانلود نرم افزار فوق برای اجرایی تمامی کارگاه ها و کنگره کاربردیست و نیاز به دانلود مجدد برای سایر کارگاه های ثبت نامی نمی باشد.
پس از دانلود نرم افزار، کارگاه در تاریخی که ثبت نام کرده اید آغاز و تا قبل از آن، گزینه شروع غیر فعال است.


توضیحات آموزشی

مدت زمان آموزشی هر کارگاه به صورت مفید لحاظ می شود، بدین معنی که زمان های آماده سازی و پروسه آزمایشگاهی حذف و زمان مفید کارگاه ارائه می شود.
کارگاه های آنلاین عموما از دو بخش تئوری و عملی ساخته شده اند که به صورت مولتی مدیا بر روی سایت بروز رسانی می شوند.
حجم تقریبی دیتای کارگاه ها، حدود یک الی چهار گیگابایت است که نسبت به سرعت اینترنت ثبت نام کننده کارگاه، سرعت دریافت دیتا تغییر می کند.
عموما دیتای هر کارگاه، پس از سه روز از زمان شروع کارگاه، به صورت تدریجی بر روی سرور قرارخواهد گرفت و ثبت نام کنندگان به مدت 2 هفته می توانند از آن بهره برداری نمایند.
پس از گذشت سه روز، از زمان آغاز کارگاه، بخش آزمون فعال می شود.
تمامی شرکت کنندگان در کارگاه برای اخذ گواهینامه تکنیک آموزی تخصصی و گواهینامه عالی بین الملل میبایست در این آزمون شرکت کرده و حداقل به 50 درصد از سوالات 4 گزینه ای پاسخ صحیح دهند.
هر فرد ثبت نام کننده، مجاز به شرکت در آزمون برای دو بار است، و در صورت عدم توانمندی به پاسخ دهی مثبت به سولات (50 درصد)، دیگر امکان شرکت در آزمون را نخواهد داشت. بدیهیست هزینه ثبت نام عودت داده نخواهد شد.
در صورتی که فرد ثبت نام کننده در آزمون اول موفق نشود و مجددا اقدام به شرکت در آزمون نماید، سوالات آزمون در سری دوم، تغییر خواهد کرد.
در صورتی که ثبت نام کننده، آزمون خود را با موفقیت به پایان رساند، می تواند پس از گذشت 24 ساعت از زمان شرکت در آزمون، از طریق ناحیه کاربری درخواست ارسال گواهینامه های خود را از طریق پست ارسال نماید.
گواهینامه ها به صورت حضوری در محل دبیرخانه کنگره تحویل داده نخواهد شد. درصورت انتخاب روش پستی هزینه ارسال بر عهده ثبت نام کننده است.