موش تراریخت آنلاین می شود

کارگاه تخصصی آموزش آنلاین تولید موش تراریخت در سطح بین المللی برگزار می شود.

مجری کارگاه تولید موش تراریخت با استفاده از لقاح ازمایشگاهی، دبیرخانه دائمی دومین کنگره بین المللی زیست پزشکی وبرگزارکننده آن دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

این کارگاه برای اولین بار به صورت مجازی و با ویژگیهای منحصربه فرد از قبیل (نمایش چندبعدی تمام استودیو، آزمون آنلاین ودریافت جزوه نمایشی، کاهش هزینه 40% نسبت به کارگاه حضوری)، از هفته اول مرداد امسال با سرفصل های:

                1-مقدمه برای حیوانات تغییریافته ژنتیکی

                2-کاربردهای مدل های حیوانی مهندسی ژنتیک شده در علوم پایه و پيش بالینی

                3-تکنیک های ایجاد مدل های حیوانی ترانسژنیک، knockout & knockdown

برگزار می شود.                                                                                                                                    

به گفته  مدرس کارگاه تولید موش تراریخت، کاربرد موش هاي دستكاري شده ژنتيكي در حوزه های مطالعات علوم پایه و پیش بالینی بسیار مهم است: «با استفاده از مدل های تراریخت، در علوم پایه به نقش و عملکرد ژن ها می توان پی برد. همچنین در مطالعات پیش بالینی، بیماری های ژنتيكي انسانی را مي توان در موش مدلسازی و داروها و روش هاي درماني جديد مانند ژن درماني و ويرايش ژن را در آنها امتحان كرد.»

برای شرکت کنندگانی که آزمون آنلاین کارگاه را با موفقیت گذرانده اند، گواهینامه عالی بین المللی مورد تأیید سوئیس از طرف دبیرخانه دائمی و گواهی تکنیک آموزی تخصصی، صادر می شود. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت icb2018.com/workshop  و کانال @icb2018 مراجعه فرمایند.