معرفی پژوهشگران برتر و جوان زیست فناوری

ستاد توسعه زیست‌فنّاوری، در نظر دارد طی مراسمی به معرفی پژوهشگران و رونمایی از جدیدترین دستاوردهای صنعتی و پژوهشی این حوزه بپردازد.

نخستین مراسم معرفی دو گروه پژوهشگران برتر و پژوهشگران جوان عرصة زیست فنّاوری، با همکاری ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فنّاوری ریاست جمهوری همزمان با برگزاری دومین کنگره بین المللی زیست پزشکی ایران، دی ماه سال جاری برگزار می شود.

در این مراسم به سه نفر از پژوهشگران برتری که بالاترین امتیاز ارزیابی دستاوردها را از نظر هیئت داوران مطابق با ضوابط و آیین نامه ها داشته اند، در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، جوایزی تعلق می گیرد.

برترین پژوهشگران حوزه زیست فناوری باید دارای مشخصات فعّالیت درهیئت علمی دانشگاهها یا مؤسسات پژوهشی و فنّاوري باشند تا مطابق آیین نامه ستاد توسعه زیست فنّاوری در مراسمی مرتبط با زیست فنّاوری، معرفی شوند. این حمایت ها در دو دسته بلاعوض و گرنت پژوهشی قرار دارد.

گفتنی است مهلت داوری آثار تا 15 مهرماه سال جاری است و معیار ارزیابی پژوهشگران، دستاوردها و خروجی هاي مربوط به 5 سال گذشته است.

از علاقه مندان و فعالان حوزه زیست فناوری دعوت می شود برای کسب اطلاعات بیشتر به آیین نامه­ های مندرج بر سایت ستاد توسعه زیست فناوری به آدرس  biodc.isti.ir مراجعه فرمایند، ضمناَ شماره تماس 88031186 و 88031198، داخلی 101 و 102 پاسخگوی سوالات احتمالی شما عزیزان است.