روزشمار برگزاری پرمخاطب ترین کنگره بین المللی داخلی، استقبال بی نظیر از زیست پزشکی

تنها 5 روز دیگر، بزرگترین و پرمخاطب ترین محفل علمی کشور آغاز می شود

به گزارش روابط عمومی کنگره بین المللی زیست پزشکی، 5 روز دیگر اولین کنگره بین المللی زیست پزشکی، به عنوان پرمخاطب ترین کنگره بین المللی داخلی با بیش از 4500 نفر ثبت نام کننده، در برج میلاد تهران، توسط انستیتو پاستور ایران برگزار خواهد شد.

محسن قربانی مدیر روابط عمومی کنگره گفت: روزانه 100 نفر به جمع خانواده بزرگ ICB اضافه می شوند و استقبال صورت گرفته بیش از حد انتظار تیم اجرایی بود، وی با بیان اینکه عموما در دوره اول برگزاری کنگره های بین المللی در حوزه های علوم پزشکی و یا زیست شناسی استقبال زیادی صورت نمی گیرد،افزود: به یاری خداوند متعال، زیست پزشکی جایگاه خود را در همان سال اول، میان پزشکان، محققان و پژوهشگران پیدا کرده است.

قربانی افزود: نقش مسئولین حوزه سلامت در اجرای این طرح علمی بسیار مهم و کلیدی خواهد بود، با توجه به فشار و حجم سنگین کارهای جاری کنگره، نتیجه ثمر بخشی فعالیت کنگره، در گروی حمایت های معنوی مسئولین سلامت است.

قربانی با اعلام این خبر که در زمان برگزاری کنگره 45 کارگاه جانبی با ظرفیت روزانه 7000 هزار نفر در سالن همای جانبی برج میلاد تهران برنامه ریزی شده است گفت: با برنامه ریزی های انجام شده بخش از ثبت نام کنندگان کنگره با توجه به فضای محدود سالن اصلی برج میلاد، در سالن همای جانبی ساماندهی شده تا از ازدحام جمعیت در سالن اصلی جلوگیری شود.