آغاز زمان ثبت نام در کارگاه ها

به گزارش روابط عمومی کنگره بین المللی زیست پزشکی، کارگاه های تخصصی حوزه علوم پزشکی و زیست شناسی از تیرماه آغاز و تا مهرماه سال جاری پایان می یابد. دبیر اجرایی کنگره با بیان اینکه تمامی شرکت کنندگان در کارگاه ها علاوه بر دریافت گواهینامه بین المللی درجه یک، گواهینامه تکنیک آموزی تخصصی، که مدرک حائز اهمیت برای دریافت بورسیه تحصیلی در دانشگاه های خارج از کشور است را دریافت می نمایند.

مجید مسگر طهرانی با بیان اینکه صدور گواهینه های درجه یک بین المللی و تکنیک آموزی در کشور بی سابقه است گفت: از سیاست های اجرایی در کنگره بین المللی زیست پزشکی این است که باید بسترهای مناسبی در سطح بین الملل برای تعالی دانشپژوهان، اساتید و دانشجویان به واسطه شرکت در این محفل علمی برون مرزی در نظر گرفته شود، که همین امر وجه تمایز این کنگره با سایر برنامه های آموزشی در کشور را نشان می دهد. طهرانی همچنین افزود حدود 90 درصد از کارگاه های آموزشی ارائه شده توسط انستیتو پاستور ایران برگزار می شود که از درصد، تعدادی در محل انستیتو پاستور و تعدادی در محل دبیرخانه کنگره برگزار می گردد.

دبیر اجرایی کنگره گفت : 70 درصد تخفیف در هزینه ثبت نام کارگاه ها به افرادی که در کنگره ثبت نام نموده اند تحلق می گیرد و دانشپژوهان می توانند جهت استفاده از این تخفیف ابتدا در کنگره ثبت نام نموده و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور اقدام به ثبت نام کارگاه ها نمایند.

کارگاه های کنگره بین المللی زیست پزشکی